Wprowadzenie

W jaki sposób chcesz dokonać reklamacji?

Prosty i szybki proces w kilku krokach – reklamacja produktu jeszcze nigdy nie był tak łatwa.

Wybierz drogę tradycyjną lub wypełnij formularz online.

Numer 1

Reklamacja Online

Wypełnij formularz reklamacyjny online i zleć odbiór paczki do serwisu lub sklepu AlmaMed.

Przejdź do reklamacji
Numer 1

Reklamacja tradycyjna

Wypełnij tradycyjny formularz reklamacyjny, wydrukuj i dołącz do paczki. Zleć odbiór przygotowanej reklamacji do jednego z serwisów partnerskich lub do AlmaMed.

Przejdź do reklamacji
Jak mogę zgłosić reklamację?
Reklamację możesz zgłosić za pomocą formularza online na naszej stronie internetowej lub wypełniając formularz reklamacyjny i wysyłając go e-mailem na adres obsługi klienta.
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku konieczności dodatkowych wyjaśnień skontaktujemy się z Tobą.
Czy muszę zwracać produkt, aby złożyć reklamację?
W niektórych przypadkach konieczne może być odesłanie produktu do weryfikacji. Otrzymasz od nas informację, czy zwrot jest wymagany, wraz z instrukcjami dotyczącymi wysyłki.
Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku reklamacji?
Jeśli reklamacja jest zasadna, koszty wysyłki pokrywa serwis lub AlmaMed. Szczegóły dotyczące zwrotu kosztów zostaną przekazane po rozpatrzeniu zgłoszenia.
Co zrobić, jeśli produkt został uszkodzony w transporcie?
Jeśli zauważysz uszkodzenie opakowania przy odbiorze przesyłki, zgłoś ten fakt kurierowi lub w punkcie odbioru i sporządź protokół szkody. Następnie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, aby zgłosić reklamację.
Jak mogę sprawdzić status mojej reklamacji?
Status zgłoszenia możesz sprawdzić, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie lub e-mailem. W razie potrzeby podaj numer zgłoszenia reklamacyjnego.
Co zrobić, jeśli nie zgadzam się z decyzją reklamacyjną?
Jeśli nie zgadzasz się z decyzją dotyczącą reklamacji, możesz odwołać się od niej, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta i podając dodatkowe szczegóły lub dowody.
Co zrobić, jeśli brak mi dowodu zakupu?
Jeśli nie masz paragonu lub faktury, podaj numer zamówienia lub inne dane, które mogą pomóc w weryfikacji zakupu. Po weryfikacji danych, prześlemy Ci dokument zakupu.
JCzy wszystkie produkty objęte są reklamacją?
Tak, wszystkie produkty są objęte reklamacją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami gwarancji.
zy produkt musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu?
Nie jest to konieczne, ale zalecamy, aby produkt był dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Jeśli masz oryginalne opakowanie, warto go użyć.