Ciasteczka W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania tej strony wykorzystywane są pliki COOKIE. Korzystając z niej, wyrażasz na to zgodę. - Dowiedz się więcej -

Reklamacje

 

lista serwisów almamed

 

 

Nasza firma jest dumnym dostawcą produktów najwyższej jakości, które spełniają rygorystyczne standardy, zgodne z polityką AlmaMed. Zawsze staramy się, aby każdy nasz klient był w pełni zadowolony z zakupów i cieszył się produktami przez długi czas. Niemniej jednak, czasem zdarzają się sytuacje, kiedy produkt nie spełnia oczekiwań, a klient jest zmuszony dokonać reklamacji. W takim przypadku, chcemy zawsze pomóc klientom w szybkim i profesjonalnym rozwiązaniu problemu. Procedura reklamacyjna jest przejrzysta i skuteczna, a nasz zespół obsługi klienta zawsze stara się, aby każda reklamacja była rozpatrywana w sposób uczciwy i dokładny. W momencie zgłoszenia reklamacji, nasz zespół obsługi klienta skontaktuje się z Tobą, aby uzyskać jak najwięcej informacji na temat problemu, który wystąpił z produktem. Dzięki temu, będziemy mieli lepsze pojęcie o problemie, oferując szybsze i bardziej skuteczne rozwiązanie. Jeśli będziesz potrzebował skorzystać z naszej procedury reklamacyjnej, będziesz miał możliwość skontaktowania się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej, wysłanie e-maila lub po prostu zadzwonienie na naszą infolinię. Zespół obsługi klienta jest zawsze dostępny, aby pomóc i udzielić wszelkich potrzebnych informacji. W przypadku reklamacji, prosimy o przesłanie zdjęć lub filmów prezentujących problem z produktem, abyśmy mogli dokładnie zrozumieć, co jest powodem złożenia reklamacji. Po otrzymaniu zgłoszenia, nasz zespół obsługi klienta wyśle Ci numer reklamacji, który będzie należało umieścić na paczce z reklamowanym produktem. W dalszej kolejności, prosimy o odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu, wraz z kompletem akcesoriów i instrukcjami, na adres podany przez naszego konsultanta. W przypadku reklamacji, nasz zespół zajmie się weryfikacją oraz diagnozą problemu z produktem. Będziemy dokładnie analizować problem, aby zaproponować najlepsze rozwiązanie. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamowanego produktu, postaramy się rozwiązać problem, abyś mógł szybko cieszyć się znowu swoim produktem. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie drogą mailową lub telefoniczną, aby poinformować Cię o postępie naszych działań.

 

REKLAMACJA PRODUKTU KROK PO KROKU

 

Skontaktuj się z obsługą klienta:

Jeśli zauważyłeś problem z produktem, który chcesz zareklamować, skontaktuj się z naszą obsługą klienta. Możesz skorzystać z formularza kontaktowego na naszej stronie internetowej, wysłać e-mail (reklamacje@almamed.pl) lub zadzwonić na naszą infolinię.

Zgłoszenie reklamacji w trybie gwarancji producenta pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny przedmiot zamówienia z powrotem. Polega na dokonaniu naprawy przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie na nowy lub zapewnieniu wykonania innych usług prowadzących do polubownego zakończenia zgłoszenia. Chcesz reklamować produkt bezpośrednio u producenta? Znajdź serwis w liście serwisów powyżej. Jeśli nie możesz odnaleźć poszukiwanego punktu serwisowego, skontaktuj się z nami – dołożymy wszelkich starań aby pomóc w rozwiązaniu problemu.

 

Prześlij zdjęcia lub filmy:

Aby pomóc nam zrozumieć problem, prześlij nam zdjęcia lub filmy prezentujące problem z produktem. Wysłane zdjęcia lub filmy pozwolą nam lepiej zrozumieć problem i szybciej rozwiązać reklamację.

 

Otrzymaj numer reklamacji:

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, nasz zespół obsługi klienta wyśle Ci numer reklamacji, który należy umieścić na paczce z reklamowanym produktem.

 

Odeślij produkt:

Prosimy o przesłanie produktu, który chcesz zareklamować, w oryginalnym opakowaniu, wraz z kompletem akcesoriów i instrukcjami, na adres podany przez naszego konsultanta.

 

Oczekiwanie na odpowiedź:

Po otrzymaniu reklamowanego produktu, zaczniemy jego weryfikację i diagnozę problemu. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania reklamowanego produktu. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie drogą mailową lub telefoniczną.

 

Rozwiązanie reklamacji:

Jeśli reklamacja zostanie uznana za ważną, dokonamy naprawy lub wymiany produktu na nowy. Jeśli nie uda się rozwiązać reklamacji, zaproponujemy Ci zwrot pieniędzy lub inny produkt zamienny.

 

Zakończenie reklamacji:

Po rozwiązaniu reklamacji, poinformujemy Cię o wyniku postępowania drogą mailową lub telefoniczną. W przypadku rozwiązania reklamacji pozytywnie, produkt zostanie odesłany na Twój adres. W przypadku zwrotu pieniędzy, zwrócimy Ci pieniądze na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.

 

REKLAMACJA DOSTAWY KROK PO KROKU

 

W momencie odebrania paczki należy sprawdzić w obecności kuriera stan opakowania zewnętrznego. W przypadku zastrzeżeń do stanu opakowania (wgniecenia, zalania, rozerwania paczki itp.) należy w obecności kuriera spisać protokół szkody oraz wykonać zdjęcia opakowania zewnętrznego i uszkodzonego produktu. Dokument i zdjęcia są niezbędne do złożenia reklamacji. Po spisaniu protokołu należy niezwłocznie wysłać pakiet informacji na adres:

reklamacje@almamed.pl

W przypadku wykrycia uszkodzenia po odjeździe kuriera, należy natychmiast skontaktować się z właściwym przewoźnikiem, podając numer przesyłki zgłosić uszkodzenie. Po spisaniu protokołu należy niezwłocznie wysłać go w formie skanu bądź zdjęcia na adres:

reklamacje@almamed.pl

Po otrzymaniu protokołu szkody, niezwłocznie zostanie rozpatrzona reklamacja. W przypadku problemu z kontaktem z firmą kurierską proszę o zgłoszenie tego faktu na adres: reklamacje@almamed.pl lub telefon 800 929 355.

 

Reklamacje kurierskie należy zgłosić poprzez stronę internetową wybranego przewoźnika. Linki do stron:

DPD - Złóż reklamację - DPD Polska

InPost - Złóż reklamację | InPost

Orlen / Ruch - Reklamacje - ORLEN Paczka - Dawniej Paczka w RUCHu

 

lub skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem przez telefonem:

ORLEN Paczka - (22) 33-33-999

InPost - 722-444-000 lub 746-600-000

DPD - +48 (22) 577-55-55 lub 801-400-373