FAQ

FAQ
Jak złożyć zamówienie?
Złożenie zamówienia jest proste! Wystarczy dodać produkty do koszyka, przejść do płatności i wypełnić formularz zamówienia.
Jakie są dostępne formy płatności?
Oferujemy płatności online, przelewy bankowe oraz płatność za pobraniem przy odbiorze.
Jak skontaktować się z obsługą klienta?
Możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 343616666 lub mailowo na adres sklep@almamed.pl.
Czy mamy kody rabatowe?
Wszystkie dostępne kody rabatowe oraz promocję są dostępne w zakładce "Akcje promocyjne".
Czy mamy umowę z NFZ?
Nie, ale oferujemy kompleksową pomoc w składaniu wniosku o dofinansowanie wysokości 99%. Szczegóły znajdziesz na: https://almamed.pl/wniosek-na-zakup-sprzetu-rehabilitacyjnego.
Czy możliwy jest rabat przy zakupie większej ilości?
W przypadku zainteresowania zakupem większej ilości produktów prosimy o kontakt pod adresem e-mail: pm@almamed.pl.
Gdzie jest możliwa darmowa dostawa?
Darmowa dostawa jest możliwa do punktów dpd pickup oraz sklepów "Żabka", przy zakupach od 99zł.
Jaki jest czas dostawy?
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi ok 2 dni roboczych - jeśli produkt znajduje się na magazynie. W innych przypadkach prosimy o kontakt z naszym sklepem.
Czy jest możliwość rozłożenia spłaty na raty?
Tak, szczegóły znajdują się https://almamed.pl/raty.
Kto pokrywa koszty zwrotu przesyłki?
Oferujemy darmowy zwrot do paczkomatów InPost, inne formy zwrotu są już po stronie klienta.