Sklep rehabilitacyjny AlmaMed

Służymy pomocą wszystkim z Państwa, którzy chcą uzyskać szczegółowe informacje na temat dokonywania zakupów czy parametrów naszych artykułów medycznych. Oferujemy doradztwo oraz ciekawe promocje. Nasza oferta łączy m.in. produkty dla szpitali czy gabinetów specjalistycznych, sprzęt rehabilitacyjny, kosmetyki naturalne i suplementy diety. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego, podczas którego z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania.

Domesthic R.Krysiński Spółka Jawna

ul. Gminna 153
42-221 Częstochowa

NIP: 5732707322

BANK: ING Bank Śląski S.A.
Nr rachunku: 56 1050 1142 1000 0023 2104 4493

Obsługa klienta

Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00-16:00

34-361-66-66 lub 577-133-377

Kontakt mailowy: sklep@almamed.pl

Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Reklamacja dotycząca uszkodzonej przesyłki lub braków ilościowych.
Z chwilą odebrania i pokwitowania odbioru paczki należy zawsze sprawdzić zawartość przesyłki pod względem uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub braków należy żądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody do przesyłki. Jeżeli kurier nie zaczekał do chwili sprawdzenia paczki należy skontaktować się z centralą firmy kurierskiej GLS(+48 46 814 82 20) i podając numer przesyłki zażądać powrotu kuriera, celem spisania protokołu. Protokół ten musi być sporządzony w dniu doręczenia paczki. Należy dopilnować, aby protokół szkody opisany był rzetelnie i dokładnie. Zgłoszenie należy przesłać niezwłocznie w formie skanu wypełnionego formularza reklamacyjnego drogą mailową, nie później niż do 5 dni od chwili otrzymania paczki. Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcia dokumentujące zdarzenie oraz skan protokołu szkody.

Po tym czasie lub w przypadku braku protokołu szkody, reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane. W odpowiedzi na zgłoszenie (do 2 dni roboczych) pracownik naszego sklepu ustali z Państwem szczegóły reklamacji.


Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Domesthic R.Krysiński Spółka Jawna
Ul. Gminna 153
42-221 Częstochowa
Polska

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie dostępne do pobrania poniżej i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Domesthic R.Krysiński Spółka Jawna
Ul. Gminna 153
42-221 Częstochowa
Polska

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Alma Med oddaje należność za zwracany towar w wysokości równej cenie sprzedaży, oraz co do zasady, w tej samej formie, w jakiej klient zapłacił za zakup tego towaru. Koszty transportu ponosi klient.

Pobierz formularz zwrotu.   <---- Kliknij, aby pobrać

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl