Sklep rehabilitacyjny AlmaMed

Służymy pomocą wszystkim z Państwa, którzy chcą uzyskać szczegółowe informacje na temat dokonywania zakupów czy parametrów naszych artykułów medycznych. Oferujemy doradztwo oraz ciekawe promocje. Nasza oferta łączy m.in. produkty dla szpitali czy gabinetów specjalistycznych, sprzęt rehabilitacyjny, kosmetyki naturalne i suplementy diety. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego, podczas którego z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania.

Domesthic R.Krysiński Spółka Jawna

ul. Gminna 153
42-221 Częstochowa

NIP: 5732707322

BANK: ING Bank Śląski S.A.
Nr rachunku: 56 1050 1142 1000 0023 2104 4493

Obsługa klienta

Kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku,
w godzinach 8:00-17:00

34-361-66-66 lub 577-133-377

Kontakt mailowy: sklep@almamed.pl

Zwroty i reklamacje


Reklamacja produktu

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były wysokiej jakości, a zakupy możliwie najbardziej intuicyjne i wygodne. Jeśli jednak zdarzy się, że dostrzeżesz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu produktów z zamówienia, proponujemy podjąć próbę odnalezienia przyczyny w instrukcji obsługi, zanim zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji.

Zgłoszenie reklamacji w trybie gwarancji producenta pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny przedmiot zamówienia z powrotem. Polega na dokonaniu naprawy przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie na nowy lub zapewnieniu wykonania innych usług prowadzących do polubownego zakończenia zgłoszenia. Chcesz reklamować produkt bezpośrednio u producenta? Znajdź serwis w liście serwisów powyżej. Jeśli nie możesz odnaleźć poszukiwanego punktu serwisowego, skontaktuj się z nami – dołożymy wszelkich starań aby pomóc w rozwiązaniu problemu.

Procedura reklamacyjna

- Reklamowany towar należy doręczyć do sklepu AlmaMed, bądź wysłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu producenta zgodnego z powyższym zestawieniem.
- Jeśli reklamowany produkt wysyłany jest na adres sklepu AlmaMed, należy zgłosić reklamację na e:mail: reklamacje@almamed.pl
- Do reklamowanego sprzętu należy dołączyć wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego, który dostępny jest do pobrania powyżej.
- Reklamację należy dokładnie dokładnie zabezpieczyć na czas trwania transportu.
- Zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania produktu.
- W przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji, wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania.
- Adres do wysyłki reklamowanego towaru:

Domesthic R.Krysiński Spółka Jawna
Dział reklamacji
Ul. Gminna 153
42-221 Częstochowa

Odstąpienie od umowy

Dokonując zakupu w sklepie AlmaMed możesz odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Masz na to 21 dni od daty otrzymania zamawianych produktów.
Jeśli chcesz skorzystać z tej możliwości, prześlij do nas wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres: reklamacje@almamed.pl
Zwracany towar należy przesłać na poniższy adres:

Domesthic R.Krysiński Spółka Jawna
Dział reklamacji
Ul. Gminna 153
42-221 Częstochowa

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach wymienionych w art. 38 pkt 1 – 13 ustawy o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku umowy:

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zużyciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Zwrot środków

Zwrot środków zostanie przekazany w terminie nie późniejszym niż okres 3 dni od momentu otrzymania zwrotu przez sklep AlmaMed.
Zwrot środków otrzymasz takim samym sposobem płatności, jakim dokonałeś opłaty za złożone zamówienie, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (z wyjątkiem kosztów dostawy i dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas).

Reklamacja uszkodzonej przesyłki

W momencie odebrania paczki należy sprawdzić w obecności kuriera stan opakowania zewnętrznego. W przypadku zastrzeżeń do stanu opakowania (wgniecenia, zalania, rozerwania paczki itp.) należy w obecności kuriera spisać protokół szkody. Dokument ten jest niezbędny do złożenia reklamacji. Po spisaniu protokołu należy niezwłocznie wysłać go w formie kserokopii, bądź zdjęcia na adres:
reklamacje@almamed.pl
W przypadku wykrycia uszkodzenia po odjeździe kuriera, należy natychmiast skontaktować się z centralą firmy kurierskiej (+48 22 577 55 00) i podając numer przesyłki zgłosić uszkodzenie. Po spisaniu protokołu należy niezwłocznie wysłać go w formie skanu bądź zdjęcia na adres:
reklamacje@almamed.pl
Po otrzymaniu protokołu szkody, niezwłocznie zostanie rozpatrzona reklamacja. W przypadku problemu z kontaktem z firmą kurierską proszę o zgłoszenie tego faktu na adres: reklamacje@almamed.pl lub telefon 34 361 66 66.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl